Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Motivoikaa minua jatkamaan opiskelua! Olen sairaanhoitaja

Vierailija
30.06.2012 |

Mitä kaikkea minulla olisi mahdollista opiskella? Haluaisin kuitenkin opiskella jotain sellaista, jossa sh-opinnoista olisi hyötyä, esim terveystieteitä yliopistossa!



Kannattaako? Minkälaista on opiskella pienten lasten kanssa?



Olisi ihanaa jos joku vastaisi, opiskelu kyllä kovasti kiinostaisi :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokaan osa heistä ei saa koulutustaan vastaavaa työtä/palkkaa eli en ehkä sitä ekana suosittelisi. Jos sulla vaan paukut riittää niin opiskele lääkäriksi, niille löytyy töitä ja taatusti on myös entisestä ammatista hyötyä.



Pienten lasten kanssa opiskeleminen on asennekysymys, useinhan lapselliset osaavat organisoida ajankäyttöään paremmin kuin muut. Lisäksi, mitä terveystieteelliseen tulee niin iso osa opiskelijoista on perheellisiä ja opiskelee työn ohessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi