Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonetissä meni huuto kiinni jo

Vierailija
26.08.2012 |

kolme tuntia sitten.

Myyjä ei ole vastannut mitään vieläkään. Olisin tarvinnut tuotteen heti enkä ensi viikolla.

Miksi laittaa sulkemisaika, jos ei ole silloin vastaamassa mitään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan päivystä koneen ääressä sulkeutuvia kohteitani.

Vierailija
2/4 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Helsingissä on aurinkoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme tuntia sitten.

Myyjä ei ole vastannut mitään vieläkään. Olisin tarvinnut tuotteen heti enkä ensi viikolla.

Miksi laittaa sulkemisaika, jos ei ole silloin vastaamassa mitään?

Vierailija
4/4 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit jo aiemmin kertonut myyjä puolelle, että sinulla on hätä saada huutosi heti huudon päätyttyä. Mistä myyjä voi asiaa tietää, ellet ole kertonut asiasta hänelle.



Varsinkin näin kauniina päivänä ihmisillä on tapana esim. ulkoilla ja nauttia vielä auringosta ja sen lämmöstä.



Kannattaa itse miettiä asiaa etukäteen. Jos kiire saada huuto heti --> ilmoita myyjälle ennen huudon sulkeutumista.



En todellakaan kyttää omia kohteitani joka hetki huuto.netissä. Odotan oma-aloitteisuutta myös ostajalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi