Lue keskustelun säännöt.
Amanda Löfman Idolsissa 2003?
09.04.2012 |
Mitä se lauloi ja kuinka pärjäsi?
Ei kai ollut finaalissa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänMitä se lauloi ja kuinka pärjäsi?
Ei kai ollut finaalissa?
asti, lauloi silloin ainakin Pinkin Family Portraitin, ja vieläpä todella hyvin. Olen vähän pettynyt hänen nykyiseen esiintymiseensä VoF:ssa, koska tykkäsin silloin Idolsissa kovasti, ja harmitti kun hän tippui.