Lue keskustelun säännöt.
Mies suostui :) lisää lapsia siis !
29.03.2012 |
Mies saanut pohtia asiaa rauhassa ja vihdoin eilen sanoi" kyllä mäkin haluan vielä yhden lapsen". Olen happy!
No ei tiedä tärppääkö, mutta yritys on kivaa .
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun mies on sanonut haluavansa kolmannen vielä joskus, mutta ei kyllä vielä nyt tahdo. Itsestäkin tosin tuntuu, että vauvatauko olisi paikallaan, aika rankka on ollut viimeinen parivuotinen. Lapset ovat nyt 2v5kk ja 1v4kk.