Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko uskovaisena olo maksaa? Kannattaako?

Vierailija
16.02.2012 |

Tarkoitan kristillisiä herätysliikkeitä. Pitääkö antaa liksasta liikkeen johtajille, pitääkö tehdä palkatonta työtä, kierrellä vapaa-ajallaan julistamassa jne.? Paljonko julkisivun kunnossa pitämiseen menee rahaa? Me harkitaan tässä vielä, kun kyseessä on iso päätös ja mietitään, onko sittenkään kannattava sijoitus?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saat enemmän irti touhusta, kun olet aktiivisesti mukana toiminnassa, mutta muuten tuo vaatimuslistasi kuulostaa lähinnä jehovantodistajien touhulta.



t. vapaan suunnan uskova

Vierailija
2/7 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan kristillisiä herätysliikkeitä. Pitääkö antaa liksasta liikkeen johtajille, pitääkö tehdä palkatonta työtä, kierrellä vapaa-ajallaan julistamassa jne.? Paljonko julkisivun kunnossa pitämiseen menee rahaa? Me harkitaan tässä vielä, kun kyseessä on iso päätös ja mietitään, onko sittenkään kannattava sijoitus?

hiukan naurattaa:DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tarvitse laittaa rahaa mihinkään paheisiin, kuten tupakka tai alkoholi. Seurakunnan toiminta on myös aika pitkälle maksutonta, joten harrastuksiinkaan ei mene rahaa. (

Tee-illat ja raamikset maksuttomia)

Suosittelen!

Vierailija
4/7 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tarvitse laittaa rahaa mihinkään paheisiin, kuten tupakka tai alkoholi. Seurakunnan toiminta on myös aika pitkälle maksutonta, joten harrastuksiinkaan ei mene rahaa. (

Tee-illat ja raamikset maksuttomia)

Suosittelen!

mutta nuo teeillat kuulostavat mukavilta. Olispa sellaisia muillekin kuin hörhöille. Ja hei, ei sitä rahaa tarvitse uskontoon kuulumattomanakaan laittaa päihteisiin!

Vierailija
5/7 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia Missionin soopaan? Ainakin jotain kirjoja kovasti ostelee. Joskus olen niitä selaillut ja voi jee mitä soopelia ne on.

Vierailija
6/7 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskialtista puuhaa! Sijoituksestaan ei voi olla varma, vaikka mainospuheet ovatkin suuret.



Välilliset kulut ovat isot - juuri mainitsemasi palkaton työ, seuroissa kiertely, räntäsateessa torilla lappu kourassa seisoskelu.



Ole myös tarkka, minkä herätysliikkeen valitset. Osassa tulee liitännäisseurauksena paljon lapsia, joten kaikenlaiset kulut kasvavat. Toisaalta, kun myyt tekevisiosi, kotiteatterisi, ehkäisyvälineesi ja vuosikertaviinisi, saat rahaa lasten ylläpitoon.



Mut harkitkaa vielä. Naapuri menetti kaiken sijoittaessaan kaiken rukoilevaisiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä en kuulu mihinkään lahkoon evlutista puhumattakaan. Olen onnellinen kristitty vailla mitään velvotteita. Vapauteen Kristus vapautti meidät. Se on tähän piste ja Aamen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme