Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Käytätkö samaa shampoota kuin miehesi?

Vierailija
28.03.2012 |

Itse käytän, merkkinä joko Linna tai Erittäin hieno suomalainen. Tukkani on pitkä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hienoa täälläkin käyttää pitkätukkainen.

Vierailija
2/3 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkinä Dove ja sitä tumman sinistä..kuiville, karheille hiuksille..miehellä ja mulla aika samanlainen hiuslaatu (paksu, karhea ja kihartuva), tosin mulla pitkä ja miehellä lyhyt tukka..mut ei kuitenkaan niin sänki, ettei pääsisi kivasti taipumaan ja kihartumaan, söpö :) ja samaa suihkusaippuaaki käytetään. ja jonkin verran rasvoja..kummatki aika kuivaihoisia, niin apteekin perusvoiteet käytössä ja 1,5v pojalla kans.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei shampoota ollenkaan, oliiviöjysaippualla (castille-saippua) pestään molemmat sekä kroppa että hiukset. Minulla on puolipitkä, värjätty tukka, enkä tarvitse edes hoitoaineita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän