Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, jotka vaahtoaa synnytyksestä, huvittavat mua.

Vierailija
16.02.2012 |

Tuttavapiirissä on tällainen mies, ja lisäksi luin varsin huvittuneena vauva-lehdestä (pari nroa sitten) jonkun ekohörhö-miehen näkemyksiä kivunlievityksestä ja synnytystavasta, oli jonkun parikuisen kaikkitietävä isä. Siis, kaikella kunnioituksella, synnytys on naisen juttu ja se tapahtuu naisen kehossa. Naisella olkoot valta miettiä omat kivunlievityksensä ja mies voi vaikka puuskuttaa vieressä, jos siitä on apua, mutta kauhea meuhkaaminen "me ei sitten oteta epiduraalia" tai "kätilö ei antanut aqua-rakkuloita ajoissa" tms. on todella surkuhupaisaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan terve kiinnostus synnytysasioihin on tosi hyvä merkki miehessä!

Vierailija
2/2 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyaikana missään sanoa ääneen. Synnyttäisin kernaasti yksin, jos ei se miehelle olisi niin tärkeää olla mukana, mua ei haittais vaikka palattais takaisin vanhoihin hyviin aikoihin, jolloin synnytys hoidettiin täysin naisten kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla