Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lemmenlukkoja silloissa, JUMALAUTA!

Vierailija
28.03.2012 |

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/helsinkiin_jo_toinen_…



Tämän uutisen otsikko ja kommentit naurattivat mua erittäin paljon :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä villitys rantautui Suomeen Salkkareiden saattelemana.

Vierailija
2/7 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä villitys rantautui Suomeen Salkkareiden saattelemana.

etkö sä aiemmin ole kuullut rakkauslukoista? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Lasen ja Paulan lomailun jälkeen niitä alkoi ilmestyä siltakaupalla Suomeenkin.

Vierailija
4/7 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nöf

Vierailija
5/7 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tiennyt noista ennen sitä salkkari-hommaa. Nyt tekis vähän mieli käydä kiinnittämässä lukko siltaan. Meillä Tampereella ei oteta noin kovaa ressiä tuollaisista :)



Ap

Vierailija
6/7 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porissa on yksi silta keskustassa, johon saa ihan luvan kanssa laittaa rakkauslukon. En nyt muista, mikä silta oli kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltahan sortuu, kun siinä on riittävän monta lukkoa!

Mitäs nyt tehdään? Pitäisköhän sun mennä valvomaan johonkin sillalle, kun JÄRJESTELMÄ ei ole tajunnut laittaa kameroita sinne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi