Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työppäri pakottaa hakemaan myyntityöhön vaikka olen ujo, arka, vetäytyvä ja j

Vierailija
14.04.2012 |

ännitän vieraiden ihmisten kanssa. En ole sosiaalinen, reipas asiakaspalvelija.

Ahistaa :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ottaisit tämän itsesi kehittämisenä? Muistan kun joku sosiaalisesti heikko kehui myyntityön auttaneen omaa elämäänsä selvästi.


Nyt olen ollut yli 10v asiakaspalveluhommissa, joista 5,5v esimiehenä... Se on aivan eri juttu olla sielä kassan tms takana ja höpötellä(/palvella) vieraille(/vieraita) ihmisille(/ihmisiä). Se menee nykyään kuin vettä vaan. Pystyn jopa soittelemaan eri paikkoihin mikä oli minulle ennen mahdotonta koska aloin jännittää, ääni tärisi, sekosin sanoissani, alkoi itkettää, oksettaa jnejne...

Vierailija
2/13 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta, mutta ajauduin kauppaan töihin. päätin että tämä on minulle uuden alun mahdollisuus, koska eiväthän he vaivastani tienneet. nyt muutaman vuoden jälkeen olen kuin luotu myyntityöhön.



juuri pelottavia asioita kohti täytyy mennä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin saat työtä.

Vierailija
4/13 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne siellä työhaastattelussa sitten huomaa, jos sinne asti pääset :D Käyt näyttäytymässä, niin ovat poies niskasta vähäksi aikaa.

Vierailija
5/13 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi tuollaiset persoonallisuuden ominaisuudet. Ei kaikkien myyjien tarvitse olla ekstrovertteja.

Suosittelevana myyjänä se on vaikeaa.

Vierailija
6/13 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ottaisit tämän itsesi kehittämisenä? Muistan kun joku sosiaalisesti heikko kehui myyntityön auttaneen omaa elämäänsä selvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä EI TARVITSE olla mikään "puhelias ilopilleri", riittää kun kohtelias ja asiallinen. Itse kun tein myyjän töitä, siinä myös tuli sellainen ns. rooli päälle, eli en ollut ihan oma itseni vaan "myyjä". Vaikea selittää, en siis mitenkään "näytellyt myyjää", vaan se nk. rooli vaan tuli itsekseen päälle. Oikeat sanat ja fraasit vaan sieltä itsestään pompsahtelivat esille.



Myyjän työ voi myös olla hyvin erilaista, jos on lähinnä kassalla se ihan erilaista vert. toimii myymälässä ja tarjoaa esim. pukeutumisneuvontaa.

Vierailija
8/13 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis työvoimatoimisto -> työppäri



Häh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen asiakas aiheuttaa paniikkikohtauksen niin eipä se lyö leiville.

Ei kaikkien myyjien tarvitse olla ekstrovertteja.

Suosittelevana myyjänä se on vaikeaa.

Vierailija
10/13 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyv

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ominaisuudet, arka,ujo ja vetäytyvä.

Mikähän työ sinulle kävisi, Nunnan hommat?

Vierailija
12/13 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin pitkälti eroon sosiaalisista peloistani myyntityön avulla. Minulla on aspergerin syndrooma, joten ihan pienestä ongelmasta ei kohdallani ole kysymys (ne varsinaiset syndroomaan liittyvät haasteet ovat yhä jäljellä, mutta niiden aiheuttamat pelot eivät).



Jos olet todella vaikea tapaus, eivät ne sinua siihen työhön palkkaa. Jos palkkaavat, todennäköisesti hyödyt työstä paljonkin. Et voi kuin voittaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä kerro mitään negatiivista sanoin, mutta olemuksestasi varmasti huomaa ujouden ja työpaikka valitsee tehtävään ulospäinsuuntautuneemman.



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme