Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää nyt unohtako Supermarjoa!

Vierailija
28.03.2012 |

Menossa just Livillä...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulle oma aika on sitä perheen yhteistä aikaa"... Voi ällö...

Vierailija
2/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mä jotenkin tykkään tuosta Marjosta. Toivoisin itsekin olevani yhtä energinen ja elämänmyönteinen ihminen. Lapsetkin näyttävät hyvinkäyttäytyviltä ja ihan onnellisilta. Harrastusten määrästä olen ehkä samaa mieltä kuin suurin osa täällä tuntuu aiempien ketjujen perusteella olevan: heillä pitäisi olla aikaa myös vapaaseen leikkiin ja mielikuvituksen käyttöön. Muistan jostain aiemmasta jaksosta, kun toinen tytöistä sanoi, että tällaista aikaa on vain perjantaisin ja silloin aika ei meinaa millään kulua. Mutta ihan symppikseltähän tuo Marjo vaikuttaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa just Livillä...


kaivaa verta nenästäs.

Vierailija
4/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en vain pysty katsomaan tuota ohjelmaa. Tökkii pahemman kerran. Kaikkein kamalinta ovat ne tyhjäpäätanssijat "siis niinku"-kommentteineen.

Vierailija
5/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisen Vesan kanssa yhteistyössä... Buah-hahhaa... Kuulostaa todella laadukkaalta, jokohan sitä jostain saa :DDD

Vierailija
6/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetti mitä porukkaa!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mä jotenkin tykkään tuosta Marjosta. Toivoisin itsekin olevani yhtä energinen ja elämänmyönteinen ihminen. Lapsetkin näyttävät hyvinkäyttäytyviltä ja ihan onnellisilta.

Ja ihailen kovasti yrittäjyyttä:)

Vierailija
8/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa just Livillä...


Heidän on tää tyyli, ei paha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kammottavia.

Vierailija
10/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamourettes-tanssijan pitää olla hyvännäköinen, joo, se ei niinku täyttänyt meidän ulkonäkökriteerejä.



Luuleeko se Henna olevansa joku miss maailmankaikkeus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksia olen nähnyt. Samaa sarjaa kuin Jutta, Tiina, Matti, Kaisa, Iholla tai jotain, Tuuri ja mitä näitä nyt onkaan missit viidakossa, BB, hääohjelmat. Myötähäpeän.

Vierailija
12/12 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomityöt new yorkissa. Tuskin maltan odottaa...