Lue keskustelun säännöt.
Oletteko koskaan ostaneet huutonetistä jotain, mihin ette ole olleet tyytyväisiä?
14.09.2006 |
Itseäni harmitti, kun pari vk sitten sain pienen vaatepaketin ja suurin osa vaatteista oli itsetehtyjä. Olis tietenkin pitänyt kysellä valmistajaa tarkemmin, mut en älynnyt. Ovat jotenkin liian leveitä ja lyhyitä malleja.
Kommentit (2)
Vaatteet olivat nukkaantuneita, liian pieniä yms...
En kuitenkaan viitsinyt laittaa negatiivistä palautetta, koska minä olen melko uusi huutonetin käyttäjä ja tämä toinen oli saanut paljon palautetta, myös jonkin verran huonoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos vaatteet on itsetehtyjä, aika oleellinen asia