Miksi postin sivut ovat AINA nurin?!
Olen parin kuukauden ajan laittanut nyt aika paljon tavaraa myyntiin huutonettiin ja lähestulkoon vaikeimmaksi asiaksi on osoittautunut se, että postin sivut ovat 90% ajasta nurin!!! Lähes aina kun haluaisin tarkistaa postikuluja jotain tarkoitusta varten, ovat sivut nurin. Sitten joudun kokeilemaan pitkin päivää moneen kertaan eivätkä asiat etene jne...
Miten voi olla mahdollista, että yhden firman sivut ovat KOKO AJAN nurin? Ja tämä on siis kokemus useamman kuukauden ajalta eikä mikään tilapäinen juttu.
Kommentit (9)
kun kaikki muut sivut aukeutuvat ongelmitta ja sama ongelma postin sivujen kanssa on sekä kotoa että työpaikalta.
ap
En ymmärrä miten vika voisi olla nettiyhteydessä,
kun kaikki muut sivut aukeutuvat ongelmitta ja sama ongelma postin sivujen kanssa on sekä kotoa että työpaikalta.
siitä ettet ymmärrä netin rakennetta. Syynä voi olla esimerkiksi reititys- tai nimipalvelinongelma.
Helpoimmin tämä on todennettavissa niin, että kun itselläsi on katko, kysyt joltain tutulta jolla on muu nettiyhteys, toimiiko sivusto vai ei. Joissain reititysongelmissa vika voi koskea useampaakin operaattoria, mutta ei kaikkia.
postin sivut eivät toimi juuri koskaan.
Enkäminäkään kyllä ymmärrä tuollaista reititysongelmaa...
Postin sivut ovat aina toimineet. Reititysongelmat on olemassa riippumatta siitä ymmärrättekö te ne vai ette.
olen käyttänyt Itellan sivuja joka ikinen arkipäivä viimeisen 6v ajan yritykseni takia useamman tunnin päivässä (mm. prinetin puolta) enkä muista kuin yhden käden sormilla ne kerrat kun postin sivut olisi olleet nurin. Yhdet varmimmista sivuista mitä on (vaikka postin toimintavarmuus muuten onkin perseestä).
Niillähän on eri osoitekin. Yksityishenkilöiden sivut ovat osoitteessa www.posti.fi ja yrityspalvelujen sivut osoitteessa www.itella.fi. Olen huomannut vaikka kuinka monta kertaa, että nuo yrityssivut kyllä toimivat, mutta yksityishenkilöille tarkoitetuilla sivuilla on jatkuvaa ongelmaa. Yrityssivuilla vain ei kerrota esim. yksittäisten paketti- tai kirjelähetysten hintaa, vaan ainoastaan massapostitusten hintoja.
joudun käyttämään päivittäin moneen otteseen tuota postin lähetysseurantaakin postin sivujen kautta, aina toimivat.
- se yrittäjä
Niillähän on eri osoitekin. Yksityishenkilöiden sivut ovat osoitteessa www.posti.fi ja yrityspalvelujen sivut osoitteessa www.itella.fi. Olen huomannut vaikka kuinka monta kertaa, että nuo yrityssivut kyllä toimivat, mutta yksityishenkilöille tarkoitetuilla sivuilla on jatkuvaa ongelmaa. Yrityssivuilla vain ei kerrota esim. yksittäisten paketti- tai kirjelähetysten hintaa, vaan ainoastaan massapostitusten hintoja.
Kyllä Itellan yrityssivut toimivatkin, mutta yksityishenkilöille tarkoitetut Postin sivut eivät!
Niillähän on eri osoitekin.
Osoite ei kerro yhtään mitään. Niillä on eri IP-osoitekin, mutta silti ne ovat samassa verkossa ja oletettavasti jopa samalla palvelimella.
Niin posti.fi kuin itella.fi ovat yleensä toimineet erittäin varmasti.
Postin sivut ovat toimineet pikemminkin aina, vaikka käyn sivuilla todella ahkerasti. En muista että sivut olisivat olleet koskaan nurin.
Syyttäisin ennemmin nettiyhteyttäsi.