Lue keskustelun säännöt.
Kommareiden mielestä Jungner on epäonnistunut täysin
04.12.2011 |
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011120414876627_uu.shtml
Yhdyn tuohon, täysin turha hlö.
Kommentit (2)
1/2
|
19.10.2012 |
Vastaa
Lainaa
Ilmoita asiattomaksi
ole oikein sisäistänyt vielä sitä, mikä puolue Suomessa on kommaripuolue. Vinkiksi voin kertoa ettei se ole SDP.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla