Lue keskustelun säännöt.
Electroluxin kaappipakastin rikki?
25.11.2011 |
Olisiko täällä joku joka osaisi kertoa mikä mun pakastininta vaivaa. Jo viitenä yönä olen herännyt siihen että pakastin piippaa, että lämpötila on laskenut alle -10 asteeseen. Olen säätänyt sitä sitten aina isommalle, mutta seuraavana yönä se laskee taas. Onkohan se nyt ihan rikki vai voiko sille kotikonstein tehdä jotain?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Moi!
Viestisi on vanha, mutta törmäsin siihen, kun etsin vastauksia mikä vaivaa omaa Electroluxin jääkaappipakastinta, joka valvottaa minua öisin piippailuillaan. Miten ongelmasi lopulta selvisi?