Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä vanhemmista, jotka "koirakouluttavat" lastaan?

Vierailija
06.10.2011 |

Kuskaavat jäähyille ja istuttavat siellä pienimmästäkin kolttosesta, vaikka lapsi vain leikkii, kaipaa huomiota ja on huumorintajuinen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"huono" käytös olisi täysi ikätasoon sopivaa rajojen testaamista.

Vierailija
2/3 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäähypenkki käytössä. Viimeksi tänään 2v5kk tyttö istui jäähyllä kun heitti kaukosäätimen täysiä seinään. Minusta se on oikein opettavainen ja tehokas tapa kasvattaa kunhan ei mene överiksi eli sinne ei kiikuteta ihan mistä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö oppii mallista, kukas teillä on kaukosäätimiä seinään nakellut? Ja pari kertaa jos nakkaa, lelut jäähylle, oppii paremmin kun menettää jotain itselleen arvokasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä