Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä vanhemmista, jotka "koirakouluttavat" lastaan?
06.10.2011 |
Kuskaavat jäähyille ja istuttavat siellä pienimmästäkin kolttosesta, vaikka lapsi vain leikkii, kaipaa huomiota ja on huumorintajuinen.
Kommentit (3)
jäähypenkki käytössä. Viimeksi tänään 2v5kk tyttö istui jäähyllä kun heitti kaukosäätimen täysiä seinään. Minusta se on oikein opettavainen ja tehokas tapa kasvattaa kunhan ei mene överiksi eli sinne ei kiikuteta ihan mistä tahansa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tyttö oppii mallista, kukas teillä on kaukosäätimiä seinään nakellut? Ja pari kertaa jos nakkaa, lelut jäähylle, oppii paremmin kun menettää jotain itselleen arvokasta.
"huono" käytös olisi täysi ikätasoon sopivaa rajojen testaamista.