Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

g. vietkö lahjan opettajalle?

Vierailija
03.12.2011 |

Minkä tyylisen? Minusta viinasten vienti on mautonta. Etenkin jos väittää kuoharia samppanjaksi-

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahja on lähtökohtaisesti LAPSELTA, ei vanhemmilta. kenen lapsi ostaa viinaa lahjaksi kenellekään? meillä on viety lahjakorttia (liikuntaakin opettavalle luokanopelle urheilukauppaan ja muille esim. stockalle ja kirjakauppaan), itse tehtyjä leivonnaisia ja teelajitelmia. mukeja yms. krääsää yritämme välttää, kun ope ei myöhemmin varmasti muista, mikä on keneltäkin ja hukkuu koko tavaravuoreen.



nyt lapset 8v ja 11v, vievät varmaankin ekokaupasta ostettua suklaata ja leipää tms.

Vierailija
2/6 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Meiltä lähtee yleensä "päinvastoin" lahjat eli kukkia jouluksi ja suklaata kevääksi, kun kaikki muut tekee toisinpäin. Mut nyt on miehiä lahjottavana noissa opettajissa, niin en nyt tiedä. Harkitsen alkoholitonta glögipulloa... Päiväkodin täteille lähtee jotkut Aarikan tontut. (Joulukoristeet on minusta siksi kivempia, ettei tarvitse niin tietää lahjansaajan makua kuten muissa kipoissa ja kupeissa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun opemies. Glögipullokin on ihan hyvä idea.

Vierailija
4/6 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on koulussa elitistialueella, joten eiköhän taas joku äitiporukan puuhanainen keksi kerätä vielä jonkun 200 e lahjakortin taas opettajalle, niin ei tarvitse tuota lahjaakaan miettiä...



Noloa on kyllä minusta tuommoiset laittomat lahjukset, mutta en viitsi siitä nyt isompaa älämölöä nostaa. Osa (fiksut) opettajistakin älyää olla vaivaantuneita noista.

Vierailija
5/6 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain parempaa teetä, suklaata, joulukoristetta (pentik, marimekko tms) Olen ajatellut, että ope voi antaa kiertoon vaikka ystävälle teet tms. jos ei tykkää

Vierailija
6/6 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahja on lähtökohtaisesti LAPSELTA, ei vanhemmilta. kenen lapsi ostaa viinaa lahjaksi kenellekään? meillä on viety lahjakorttia (liikuntaakin opettavalle luokanopelle urheilukauppaan ja muille esim. stockalle ja kirjakauppaan), itse tehtyjä leivonnaisia ja teelajitelmia. mukeja yms. krääsää yritämme välttää, kun ope ei myöhemmin varmasti muista, mikä on keneltäkin ja hukkuu koko tavaravuoreen. nyt lapset 8v ja 11v, vievät varmaankin ekokaupasta ostettua suklaata ja leipää tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme