Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
onko viking mariellan hyteissä pyyhkeet? pikaista vastausta tarvisin
03.12.2011 |
Eli kysymys tulikin otsikossa. En ole ollut vikingillä niin pitkään aikaan että en muista. A-luokan hytistä kyse. Kai niissä pyyhkeet on...vai?
Kommentit (2)
Vastaan tuplana, ettei jää epäselväksi ja mietinnälle.
Jos ei ole, kosta laivayhtiölle kuivautumalla lakanaan ;)
Joo, näin teen :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vastaan tuplana, ettei jää epäselväksi ja mietinnälle.
Jos ei ole, kosta laivayhtiölle kuivautumalla lakanaan ;)