Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos toinen ei halua enempää lapsia

Vierailija
24.11.2011 |

Mitä tekisit, jos teillä olisi yksi lapsi. Sinä haluaisit lisää lapsia, mies ei? Mitä jos mies haluaisi lisää lapsia ja sinä et? Tulisiko ero?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy joustaa joka ei lapsia halua. Ei 2-lapsinen perhe nyt niin iso muutos ole 1-lapsiseen etenkin jos se on toiselle tärkeää että lapsi saa sisaruksen.

Vierailija
2/7 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitäkin enemmän keskusteluja ja perusteluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kolmannen, mutta mies ei. Ei meille tästä eroa tule.



Minä tunnen sisimmässäni, että meille kuuluisi kolmas lapsi, että meitä odottaa jossain kolmas lapsi. Kuullostaako tämä ihan oudolta? Mutta järki sanoo, että lapset ovat tässä kahdessa. Meillä vauva-taaperoaika oli näiden vanhempien kanssa todella raskasta, enkä halua sitä enää kokea (eikä mieskään).

Vierailija
4/7 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy joustaa joka ei lapsia halua. Ei 2-lapsinen perhe nyt niin iso muutos ole 1-lapsiseen etenkin jos se on toiselle tärkeää että lapsi saa sisaruksen.


Meillä mies haluaisi toisen lapsen, mutta itselleni riittää yksi lapsi ja olen tehnyt tämän päätökseni hänelle selväksi jo heti kun tapasimme. Itse asiassa olisin ollut tyytyväinen elämääni myös ilman lapsia, mutta yksi lapsi on meille tavallaan kompromissi. Mielestäni parisuhteen tulee olla niin vahva että se toimii on lapsia tai ei, tai olipa lapsien lukumäärä yksi tai useampi.

Vierailija
5/7 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei, jotenkin olen ajatellut että jos oikein kovasti olisin sitä kolmatta halunnut olisin saanut miehen pään käännettyä.



Ero kyllä tuli mutta lapsiluvulla ei siihen ollut vaikutusta, käsittääkseni.



Vierailija
6/7 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielestäni, jos uhkana on ero, niin sen täytyy joustaa joka ei lapsia halua. Ei 2-lapsinen perhe nyt niin iso muutos ole 1-lapsiseen etenkin jos se on toiselle tärkeää että lapsi saa sisaruksen.

niin kauaa kun vihaan raskaana oloa enkä pidä vauvoista. (meillä mies haluaisi toisen lapsen) Jos mies sen lapsen niin kovasti haluaa niin pistäkööt itsensä paksuksi ja valvokoot vauva-ajan tai sitten se on ero. Minä en halua kuin yhden lapsen, sen olen tiennyt aina, kahdessa on tuplatyö ja se on liikaa. Take it or leave it, en jousta tässä asiassa suuntaan enkä toiseen rahtuakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei.

ei tullut eroa.

mutta ehkä olis tullut, jos mies ei olis halunnut kuin yhden tai kaks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä