Lue keskustelun säännöt.
Tähän ketjuun lastesi/vanhempiesi/puolisosi lahjatoiveet
03.12.2011 |
Laita vaikka otsikkoon lahjansaajan ikä ja sukupuoli ja viestiin se, mitä he ovat oikeasti toivoneet.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla