Vanhusten lääkehoidon takapajula! Muunkin lääkityksen takapajula?
Vanhusten lääkehoidon takapajula! Muunkin lääkehoidon takapajula?
http://terveyshymy.fi/haku/hae?q=Vanhusten+l%C3%A4%C3%A4kehoidon+takapa…
Kiitos tästä artikkelista! Tästä aiheesta halutaan kuulla lisää! Levittäkää tietoa tästä ja pankaa näitä artikkeleita myös esim. Helsingin Sanomiin, Iltalehteen ja Iltasanomiin.
Uskoisin - näyttää siltä - että koko psyykenlääkityskin on tässä maassa aivan sekaisin ja niitä lääkkeitä syötetään täysin turhaan ja pakkolääkityksenäkin (=????!!!!) ihmisille, jotka eivät niitä todellakaan edes tarvitse. Uskaltaakos tässä vielä kysyä, että lääkitelläänkös niillä siis ihan VALEdiagnoosissa olevia ihmisiä? Siltä nyt näyttää. Kela maksaa ja ulkomaalainen lääke- ja sairaanhoitoteollisuus tienaa suuret setelit!