Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kiitos hänelle, kuka linkitti eilen tänne ruottalaisia taloja ;)
05.10.2011 |
http://www.vargardahus.se/hus.php?id=135
innostuin katselemaan ja löysin meidän pienelle perheelle sopivan talon :D voi olla ettei haave toteudu koskaan, eihän noita taloja tänne saa mutta haaveita saa aina olla.
on kyllä totta että nuo talot on niin erilaisia kuin suomalaiset, minusta nämä oli kivempia.
tuohon pohjaan saisi vanhempien puolen että lapsen/nuoren puolen :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa