Lue keskustelun säännöt.
Narsismin muodot on järkyttäviä.
23.05.2011 |
Varsinkin pakkomielteet toisten elämästä!Siksi en ole halunnut enää tavata tiettyjä mieheni sukulaisia neljään vuoteen enkä aio tavata jatkossakaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla