Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavarankuljetuksesta junassa

Vierailija
20.07.2011 |

Onko mahdollista lähettää junassa isompaa tavaraa kaupungista toiseen, kuitenkaan itse matkustamatta siinä? Jos haluaisin lähettää siskolleni toiseen kaupunkiin pari matkalaukkua ja hän sitten noutaisi ne? Vai onko jokin muu vaihtoehto kuin postin kautta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnasta en tiedä.

Vierailija
2/4 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kiitos!!! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai meni ainakin pari vuotta sitten. Tosin vain suurimmille asemille.

Vierailija
4/4 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin juuri Matkahuollon ja siellä kerrottiin, että vuorokautta aikaisemmin tulisi ilmoittaa (polkupyörästä puhuttiin siellä) ja hinta olisi 3-10e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi