Lue keskustelun säännöt.
Tavarankuljetuksesta junassa
20.07.2011 |
Onko mahdollista lähettää junassa isompaa tavaraa kaupungista toiseen, kuitenkaan itse matkustamatta siinä? Jos haluaisin lähettää siskolleni toiseen kaupunkiin pari matkalaukkua ja hän sitten noutaisi ne? Vai onko jokin muu vaihtoehto kuin postin kautta?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tai meni ainakin pari vuotta sitten. Tosin vain suurimmille asemille.
Googletin juuri Matkahuollon ja siellä kerrottiin, että vuorokautta aikaisemmin tulisi ilmoittaa (polkupyörästä puhuttiin siellä) ja hinta olisi 3-10e.
hinnasta en tiedä.