Lue keskustelun säännöt.
entäs piru..pakko kysellä
20.07.2011 |
niin että uskooko täälä sitten joku piruun jos ei jumalaan??? (oli pakko) tä alkaa karata käsistä tä kaikki lestaviha sun muu jauhaminen
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
keltainen ja sininen