Lue keskustelun säännöt.
Olisiko noloa lähestyä...
19.05.2011 |
ihastustaan koulukaverit.comin kautta sähköpostilla, jos ei tiedä kyseisen henkilön puhelinnumeroa eikä sähköpostiosoitetta..? Eikä niitä mistään saa selville?
Mitä siihen ekaan postiin voisi sitten kirjoittaa..? Kait selvittää, että onko henkilö ylipäätään se, keneksi luulee (hän ei ole kirjautunut mihinkään kouluun).
Kommentit (6)
Kuka v'ttu käyttää jotain netin paskapalveluita kun on irc?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eikö ne oo lähinnä teinien juttuja?
supernoloa. Kuka nyt edes enää käyttää jotain koulukavereita??? Mikset etsi facebookista tai vastaavasta?
Kuka v'ttu käyttää jotain netin paskapalveluita kun on irc?