Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 10 km pyöräilylenkki (takaisin sama matka) helteellä (jos yli 25 astetta)

Vierailija
20.07.2011 |

tyhmää? töiden jälkeen olisi tarkoitus ajella kylään ja takaisin.

Onko vähän noloa hiki valuen mennä kyläilemään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takamus ja pää (jos käytät kypärää) luultavasti hikoaa silti, mutta ei valu hiki joka puolelta. Pitkähelmainen paita pelastaa vähän.

Vierailija
2/4 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokapaikkaan pyörällä jos vaan pääsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/4 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10km menee varmasti suuntaansa jos kerran istuksii välillä.

Mulla loppu viimekesänä happi kun koitin kotia töistä pyöräillä. Aurinko helotti täydeltä taivaalta +34 lämpöä..17km pääsin ja sitte piti soittaa ukko hakemaan..

Lapset huusi auton ikkunasta"katto iskä, äitillä on ihan punanen pää". Ja niin se olikin..ja turvonnut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi