Lue keskustelun säännöt.
Onko 10 km pyöräilylenkki (takaisin sama matka) helteellä (jos yli 25 astetta)
20.07.2011 |
tyhmää? töiden jälkeen olisi tarkoitus ajella kylään ja takaisin.
Onko vähän noloa hiki valuen mennä kyläilemään?
Kommentit (4)
jokapaikkaan pyörällä jos vaan pääsen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
10km menee varmasti suuntaansa jos kerran istuksii välillä.
Mulla loppu viimekesänä happi kun koitin kotia töistä pyöräillä. Aurinko helotti täydeltä taivaalta +34 lämpöä..17km pääsin ja sitte piti soittaa ukko hakemaan..
Lapset huusi auton ikkunasta"katto iskä, äitillä on ihan punanen pää". Ja niin se olikin..ja turvonnut...
Takamus ja pää (jos käytät kypärää) luultavasti hikoaa silti, mutta ei valu hiki joka puolelta. Pitkähelmainen paita pelastaa vähän.