sterilisaatio sektion yhteydessä?
Onko kellekään tehty sterilisaatiota sektion yhteydessä? Minkälainen toimenpide oli? Mitä kautta siihen saa luvan?
Muuta infoa?
Kommentit (6)
tehtiin neljännen sektion yheydessä.
Minulle varattiin ensimmäisellä neuvolakäynnillä aika synnytystapakeskusteluun, tulossa siis suunniteltu sektio ja ajattelin siellä ottaa asian puheeksi.
muutama viikko sitten siinä normaalilla käynnillä.
Synnytystapaa ei ole vielä virallisesti päätetty, mutta eiköhän tuo sektioon kallistu.
Rv on nyt 31 ja kolmas lapsi on tulossa.
Mulla myooman takia alatiesynnytys tuskin mahdollinen, joten suunniteltu sektio melko varmasti edessä.
Lapsi on kolmas ja ikää tuolloin 41v, joten sterilisaatioon tuskin olisi mitään estettä.
Täytyypä kysyä neuvolasta seuraavan kerran kun menen.
ap
Suunniteltu sektio tehtiin nukutuksessa, sterilisaatio siinä samalla. Sovin sektiosta synnytyslääkärin kanssa, joka sitten haki toisen lääkärin mielipiteen asialle, päätös oli ihan yksimielinen (oli monta sterilisaatiota puoltavaa syytä mm. oma sairauteni, ja ikää mulla oli vasta 31 ja lapsi toinen).