Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista on Zumba?

Vierailija
19.05.2011 |

Pärjääkö tyystin rytmitajuton pökkelö siellä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tulet joka askelessaa puoli tahtia perässä. kannattaa silti kokeilla, sillä moni siitä kuitenkin tykkää (ja monesti tuo "rytmitajuttomuus" on vain oma uskomus)!

Vierailija
2/8 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pökkelyys ei haittaa mitään, ja rytmitajuttomuus haittaa varmaankin eniten sua itseäsi.



Ihan hauskaa se on, mutta minusta kunnon perinteinen aerobic on tehokkaampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/8 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatushan on, että jokainen voi siinä liikkua omalla tavallaan, mutta käytännössähän kaikki kuitenkin tekee ohjaajan mukaan.. Ohjaaja ei puhu mitään eikä opeta liikkeitä, jokainen seuraa mukana miten parhaiten taitaa. Liikkeet ovat aika yksinkertaisia, eli ei kannata lopettaa yhden kerran jälkeen - ne oppii kyllä. Sitten kun pääsee kunnolla sisään koreografioihin, niin tehoakin alkaa tulla.

Vierailija
5/8 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kotona sekä Wii Zumba että Zumba DVD:t, teen joka toinen päivä 45-70min treenin. Mulla on nuoruudesta pitkä tanssitausta eli tekniikka ei ole ongelma mutta voisin kuvitella että se ei välttämättä ole kovin hauskaa jos ei pysy perässä kun tuo on aika nopeatempoista. Itse teen täydellä teholla nuo treenit ja kuukaudessa on vyötäröltä lähtenyt 2cm ja lantiolta 3cm.

Vierailija
6/8 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kaikki kuitenkin tekevät juuri samoin kuin ohjaaja.

Konseptiin ei taida kuulua neuvominen, mutta onneksi toiset ohjaajat luistavat tästä! Kyllä aloittelijan on paljon hauskempi olla tunnilla, kun joku vinkkaa, mitä tässä pitäisi/voisi tehdä.

Ajatushan on, että jokainen voi siinä liikkua omalla tavallaan, mutta käytännössähän kaikki kuitenkin tekee ohjaajan mukaan.. Ohjaaja ei puhu mitään eikä opeta liikkeitä, jokainen seuraa mukana miten parhaiten taitaa. Liikkeet ovat aika yksinkertaisia, eli ei kannata lopettaa yhden kerran jälkeen - ne oppii kyllä. Sitten kun pääsee kunnolla sisään koreografioihin, niin tehoakin alkaa tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjasi koko ajan iloisilla huudoilla millaista sarjaa ruvetaan tekemään, muistutti askelista ja innosti ketkuttamaan lantiota jne. Hän myös huuteli ohjeita kuinka askelet voi tehdä kevyemmin, jättää hypyt pois ja ottaa askelina jne.



Tosi kivoja tunteja ja tunsin että olen ihan oikeassa paikassa, saan hyllyä siellä muiden mukana ;)



110kg

Vierailija
8/8 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paljon ohjaajasta riippuvainen tunti. Mäkin koen olevani aika rytmitajuton mutta käyn sellaisen ohjaajan tunnilla jonka kaa tehdään aina samaa liikettä melko pitkään niin ehtii mukaan vaik ei heti jalat meniskään oikein.