Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
onko h&m:n syysmallisto jo kaupoissa?
19.07.2011 |
kuvasto tuli tänään, mutta ovatkohan uutuudet jo kaupoissa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
jotain näin muistaakseni jo pari viikkoa sitten (en ole ihan varma)... mutta joskus kun etsin yhtä mekkoa (joka oli kuvastossa) myymälästä, niin myyjä sanoi että kaikkia kuvaston tuotteita ei oo myynnissä liikkeissä ja liikkeissä tietenkin paljon sellasta mitä ei tule kuvastoihin, tää oli siis Ison Omenan liikkeessä...