Lue keskustelun säännöt.
Miksi on joka keväinen ongelma toi välikausivaatteiden pukeminen niin vaikeaa?
18.03.2011 |
Kun puet kevyemmät vaattet on kylmä, kun laitat toppavaatetta on kuuma
Syksyn tullen on helpompaa
Kommentit (3)
aika vaan on sellaista.
Mulla on itsenikin pukemisessa ongelma, kun aamulla paleltuu ja iltapäivällä paistuu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sellainen jo hieman lämmityskykyään menettänyt toppapuku on oikein mainio kevätvaate. Tai sitten välikausipuku villahaalarin kanssa.
ja alla fleecehaalari. Hyvin tarkenee.