Lue keskustelun säännöt.
Lastenpakastajat huonostikoulutettuja ?
Kommentit (2)
Voi miten kauheaa! Suomessahan joka vuosi kuolee ja vammautuu satoja, ellei tuhansia pihalla nukutettuja vauvoja. Näin on.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oisko ne niitä vanhempia jotka vie lapsen ulos vaunuissa, siis vauvan, myös talvella ja pakkasella?