Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihme tyyli

Vierailija
07.03.2011 |

meille on tulossa koiranpentu ja kaveri heti

kommentoi " aijaa :(.Meinaatko jaksaa sen hyysäämistä. yms" Siis häh? Meillä ennenstään koira ja tiedän mitä elo pennun ja ylipäätänsä koiran kanssa on. Jotenkin ikävä tyyli.



Olisiko mun pitänyt kommentoida heidän liskoa, että hyi vittu mikä oksettava ötökkä, meinaatko jaksaa hyysätä tollasta matelijaa...



Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi