Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä tapahtuu huomenna pörssissä??
11.03.2011 |
Eli pitäiskö heti aamulla ostaa paljon vai myydä kaikki??
Niin siis tän japanian tapahtuman johdosta.
Kommentit (7)
pörssissä. Äkkiseltään tuntuisi, että muut Aasian osakkeet nousisi rajusti, kun taas Japanin putoaa..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
niin Aasia laski vähän ja USA jopa nousi tänään. Se tuntui vähän oudolta.
Niin, mut siis haluaisitko ostaa jos tippuu vai myydä jos tippuu?
Uskoisin, että suurimmat vaikutukset ovat Japanin markkinoille. Japanissa ei taida monellakaan olla nyt kovin paljon sijoituksia? Tietty jos tuo ydinvoimala tuolla enemmänkin posahtaa, niin vaikutukset voivat olla vielä suurempia isommallekin alueelle ja etenkin ihmisten mieleen.
USAn pörssi on auki vielä 4 minuuttia
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eipä taida olla pörssi auki huomenna.
Missä tapauksessa sinusta pitää ostaa ja missä tapauksessa myydä?