Lue keskustelun säännöt.
Lasten parhaat letkautukset- ketju.
11.03.2011 |
Minä aloitan:
3-v tyttömme voitti arpajaisissa ja kun sanottiin tytön nimi tyyliin: "Maija Meikäläinen", tyttö sanoi isälle: "Tetä sanoi mua Meikäläitekti, kuka mä oikeen oon. (Tunnisti vain etunimensä)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla