Lue keskustelun säännöt.
Jos ulkona ei olisi kylmä ja iltaisin/aamuisin pimeätä, niin minä olisin jo
04.03.2011 |
ammattimaratoonari
Olen yrittänyt harjoitella juoksua, mutta ikävä ilma on sen estänyt
Kommentit (2)
jotta saan lapsille aamupalan ja itse ehdin suihkuun ja pääsen talosta ulos klo 8 aikaan
Illalla en ole kotona ennen klo 6 illalla.
ja sitten pitää vielä tehdä illallinen perheelle
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tähänkin aikaan vuodesta on seitsemältä aamulla jo ihan valoisaa. Samoin nyt, kun kello on puoli kuusi illalla. Sääkin on ihan mainio. Lauha, kuiva keli.