Lue keskustelun säännöt.
Voi jeesus tätä nykyistä mekkomuotia :)
24.02.2011 |
http://images.asos.com/inv/media/7/3/6/5/1515637/blue/image1xxl.jpg
Helmat senkun lyhenee
Kommentit (3)
mahtaisi tulla katseita, jos tuollaisen vetäisisin päälleni ja ihmisten ilmoilla liikkuisin! :DD
Ja siis olen kyllä suht hoikka ja hyvässä kunnossa, mitä nyt muutama muhkura löytyy reisistä. Eihän tuollaista voisi käyttää kukaan, jopa tuolla mallilla se on ihan kaamea.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On vähän epäluuloinen ilme, tietää itsekin että alaosa unohtui! :D
tunikana tai paitana menisi.