Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä liittynyt vatsatautiin silmien valonarkuutta??

Vierailija
11.03.2011 |

Perheessämme oli muutama viikko sitten kova vatsatauti, ja minulla ja 7-v. tytöllä siihen liittyi silmien valonarkuutta. Oli pakko olla hämärässä. Päätä ei kuitenkaan särkenyt kovasti.



Viime yönä minulla oli taas mahakipua ja ripulia. Nyt minulla on jo parempi olo, mutta 7-v. tyttö valittaa päänsärkyä otsassa ja valonarkuutta! Mahaakin kuulemma nipisteli aikaisemmin illalla.



Viimeöisen ripulini huomioiden voisi olettaa, että tytöllekin se tulee. Mutta tuo valonarkuus hämää: eikö se yleensä liity migreeniin tai vakavampiin päänsärkyihin, kuten aivokalvontulehdukseen?!



Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity vatsatautiin valonarkuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä