Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahmiminen ja oksentaminen

Vierailija
04.11.2010 |

Taas peli menetetty. Lapsen kummitäti kävi kylässä ja toi suklaakonvehteja. Kun vieras lähti kotiin, laitoin lapsen nukkumaan ja aloin mässäämään. Ensiksi söin kahvipöytään jääneet keksit ja leivonnaiset. Raaputin jäätelökulhosta sulan vellin kurkkuun. Sitten piti kaivaa konvehtirasia esiin. Aioin maistaa max kaksi palaa hitaasti imeskellen mutta töllöä vahdatessa jokaikinen suklaapala hävisi nassuun. Tästä inhontunteesta ei ollut muuta ulospääsyä kuin sormet kurkkuun ja oksentaminen. Järkeilin että se vahingoittaa vähemmän elimistöä kuin se että antaa kaikkien kaloreitten ja sokrujen ja rasvojen imeytyä elimistöön.



Tänään vituttaa. Inhoan itseäni, tuhannen kilo sotanorsuluuseri joka ei hillitse itseään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenen vuotta. Paino kiipinyt oksentelusta huolimatta 25 kg ylöspäin tänä aikana.

ap

Vierailija
2/5 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöllisesti. Aamiainen-lounas-välipala-ilallinen tyyliin. Kun söin noin ei tullut makeannälkä niin helposti.



Saahan tuollaiseen syömishäiriöön terapiaakin ja lääkkeitä mutta mulle ainakin toimi tuo säännöllinen syöminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut keino tuosta oli päästä eroon säännöllisellä syömisellä. Kunnon aamupala ym. ja välttää kotiin herkkujen ostamista, toki tuliasia ei voi välttää.

Vierailija
4/5 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on mennyt paremmin mutta heti kun on synkkää tai töissä rankkaa, iltasyöpöttely iskee päälle.



ap

Vierailija
5/5 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut keino tuosta oli päästä eroon säännöllisellä syömisellä. Kunnon aamupala ym. ja välttää kotiin herkkujen ostamista, toki tuliasia ei voi välttää.


Jonkin verran kannattaa olla kotona, sillä muuten himo tulee niin valtavaksi, ettei sitä kestä enää ja seuraavasta mässäilystä tulee aivan hervoton.

Itse ahmin+oksensin 13-19-vuotiaana säännöllisesti (urheilin, painoa ei saanut tulla ja kaikki herkut oli täysin kielletty, eli himoja tosiaan tuli), ainakin kerran viikossa, mutta se laantui itsestään lopetettuani urheilun.

Sen jälkeen olen oksentanut enää harvoin, kerran pari vuodessa, viimeisten 10v aikana en enää sitäkään (olen nyt 40v).

Jos asia häiritsee, kannattaa pyrkiä terapiaan. Itse käyn myös tätä läpi terapiassa (jossa olen aivan muista syistä kylläkin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi