Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele pyykkikonetta/kuivausrumpua

Vierailija
16.01.2011 |

olisivat uusilla. Kehu/moiti omaasi!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha kysyäkään;-)

Vierailija
2/21 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha kysyäkään;-)

Meillä vaan.

Edellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olleet todella kovassa käytössä kohta 10 vuotta, kaksi muuttoakin käyneet läpi, eikä mitään ongelmia koskaan. Hiljaisia, tehokkaita, hyvä pesu- ja kuivaustulos. Pesukoneessa kierroksia 1800, siihen kannattaa kiinnittää huomiota; kun kone linkoaa kunnolla, pyykki on jo pesusta tullessa suht "kuivaa" eikä sitä tarvi käyttää kuivurissa ikuisuuksia.

Vierailija
4/21 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut ahkerassa käytössä näin lapsiperheellisenä 7 vuotta. Ei mitään vikaa ollut ja toimii edelleen, kuin olisi uusi.

Hinta ja laatu kohdallaan.

Vierailija
5/21 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kikantista. Hyvin toimii eikä ole meluisa. Kannattaa vertailla desibeliarvoja. Ei haluttu maksaa tuplahintaa vaan jonkun merkin takia.

Vierailija
6/21 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla muutaman vuoden vanha Siemensin pyykinpesukone, ja on paljon hiljaisempi. Pesutulos kuitenkin molemmilla sama.



Speksien mukaan kyseinen Siemens ja Bosch pitäisi olla yhtä äänekkäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta lisäämistä.

Vierailija
8/21 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mitä maksoivat, mutta toimineet ovat moitteettomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiset, kivat pimpelipompeliäänet kun ohjelma ohi ja muutenkin loistovempeleet.

Aiemmin taisi olla Mielet tai Boschit tai mitkä lie.

Eipä niissäkään vikaa ollut, mutta nää on vaan niin luksusta. Ja nää ei ole sitten se karvalakkimalli, vaan jotain kalliimpia versioita. Tosin näyttäis tulleen vieläkin uudempi versio jo näistäkin myyntiin.

Vierailija
10/21 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tykännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista eniten Aeg:stä. Nyt meillä on LG, enkä osta enään ikinä.... :((( Tosi huono, tosi pettymys!! Hajottaa vaatteet.. Tätä kaikki myyjät kaupoissa kehui, eikä ihan halpakaan ole. Meillä 8 kg:n pyykinpesukone. Kuivausrumpuna edelleen Aeg, eikä mitään valittamista.

Vierailija
12/21 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemens on toiminut 10 vuotta ongelmitta. Bosch on samaa tekoa, tosin halvemmat mallit kai tehdään jossain muualla kuin Saksassa molemmista merkeistä. Tai ainakin joskus tehtiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruste: Kodinkonehuoltomiesten valinta. Eikä siksi että saisivat enemmän rahaa korjaamisesta, vaan siksi että haluavat itselleen koneen joka on mahdollisimman helppo huoltaa paikallaan, jos sattuu tulemaan ongelmia. Musta pörssi antoi 4 vuoden takuun. Anoppi osti Hooverin ja hajosi jo toisella pesukierroksella.

Vierailija
14/21 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallinen valtuutettu huoltomies sanoi että eipä ole juuri korjauksessa niitä nähnyt, kun mä luulin että meidän koneeseen oli tullut vika. Joutui selvittämään tehtaalta ongelman ratkaisua. Mutta se olikin meidän juniori joka oli ohjelmoinut luukun avauksen uudelleen. Siinä on lapsilukko jolla voi valita aukeaako luukku automaattisesti ohjelman jälkeen vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko se on tuosta pesukoneen merkistä kiinne, et vaatteet on ihan reikäset nykyään???



Onkos jollain kokemusta sellasesta kuivaavasta pesukoneesta?

Vierailija
16/21 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole yksi eikä kaksi vaatetta, mitä meidän pesukoneessa on hajonnut... Kun ne vaatteet tarttis asetella sinne rumpuun niin, että ne ei osu luukkuun.. Enpä ole ikinä törmänny moiseen!! Siemensiä on kehunu tosi monta perhettä.



T:14

Vierailija
17/21 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on puolitoista vuotta vanha Siemens-pesukone. Tykkään, on hyvä. Monipuoliset ohjelmat, puhdasta tulee. Konetta hankkiessani surffasin netissä. Ilmeisesti Miele olisi paras, mutta on kylä kalleinkin. Siemens, Bosch, Aeg tulivat seuraavina, muut merkit kaukana perässä. Löysin keskustelun, jossa pesukonekorjaajat vertailivat merkkejä.



Täältä löydät vertailuja kodinkoneista: http://www.helen.fi/energia/kodinkoneoppaat.html

Vierailija
18/21 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankittiin edulliset Whirlpoolin kuivuri ja pesukone. Pesukone kesti ehkä pari vuotta, mutta kuivausrumpu on uskollisesti hyrrännyt päivittäin (joskus useita kertoja päivässä, iso perhe kun ollaan) jo kuuden vuoden ajan.



Pesukoneeksi hankittiin LG:n 9kg kone. Ollaan oltu tyytyväisiä siihen.



Huoltomies suositteli meille Cylindaa, kun oli ongelmia Whirlpoolin jääkaapin kans (jouduttiin neljästi vaihtamaan kaappi takuuseen....). Joten jääkaappi on Cylinda, ja uskaltasisin suositella sitä myös pyykkikoneeksi ja kuivuriksi vaikka kokemusta ei itsellä niistä ole. Jääkaappi on toiminut loistavasti.

Vierailija
19/21 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita, mutta se onkin vaan 7kg:n kone.

Vierailija
20/21 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pahaa sanottavaa. Hyvin toimii, melko hiljasia laitteita.



Upoa en ottas vaikka maksettas, miehellä Upon tiskari kesti kaks viikkoa, päältätäytettävä pyykkikone kuukauden. Tiskarin sai korjattua (osia ootettiin n. kk) mutta pyykkärin kohdalla saatiin kaupan purku.