Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä järki tässä kesä-/talviaikahömpötyksessä on?

Vierailija
24.10.2010 |

Inhoan siis muutenkin aikaisia herätyksiä ja lapsen kasin aamuja, itse menen hyvin harvoin töihin ennen kymmentä. Joka tapauksessa, alkaa olla jo niin liukasta aamuisin ettei kolmosluokkalaista viitsi laittaa fillarilla kouluun joten matkaan täytyy varata aikaa tunti, eli seitsemältä lähtö kotoa. Ensi viikoloppuna vielä käännetään kellojakin, eli "vanhaa aikaa" lähtö kuudelta. Onko tässä yhtään mitään järkeä?!?!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta koko systeemin voisi lopettaa. Ihan turhaa hommaa.

Vierailija
2/19 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan siis muutenkin aikaisia herätyksiä ja lapsen kasin aamuja, itse menen hyvin harvoin töihin ennen kymmentä. Joka tapauksessa, alkaa olla jo niin liukasta aamuisin ettei kolmosluokkalaista viitsi laittaa fillarilla kouluun joten matkaan täytyy varata aikaa tunti, eli seitsemältä lähtö kotoa. Ensi viikoloppuna vielä käännetään kellojakin, eli "vanhaa aikaa" lähtö kuudelta. Onko tässä yhtään mitään järkeä?!?!


eli seitsemältä kello onkin vasta kuusi, eli saat nousta tuntia myöhemmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiin palata pysyvästi talviaikaan eli normaaliaikaan.

En tiedä kuka tästä kellojen siirtelystä hyötyy. Minä en ainakaan.

Vierailija
4/19 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli keväällä tunti eteenpäin, syksyllä taaksepäin.

Vierailija
5/19 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli keväällä eteenpäin ja syksyllä taaksepäin

Vierailija
6/19 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun lähdette talviaikaan seitsemältä, niin tätä aikaa kello olisi jo kahdeksan eli tunti enemmänhän siinä aikaa on nukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva :) Mutta silti mikä järki tässä oikeasti on? Nykyaikana? ap

Vierailija
8/19 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kesää kohti siirtää niin se on tunti eteenpäin.

Vierailija
10/19 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilki on herätys ennen kuutta,ja pöljintä on,että taksi tulee hakee tuntii aikasemmin ku koulu alkaa,vaikka matkaa on vaa seittemän kilsaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kesää kohti siirtää niin se on tunti eteenpäin.


Ei menneeseen aikaan ainakaan voi palata enää joten lähin kesä jonka voin elää on ensi vuonna.

Vierailija
12/19 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kesää kohti siirtää niin se on tunti eteenpäin.

Ei menneeseen aikaan ainakaan voi palata enää joten lähin kesä jonka voin elää on ensi vuonna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähin kesä on ensi kesä.

Jos kesää kohti siirtää niin se on tunti eteenpäin.


Ei menneeseen aikaan ainakaan voi palata enää joten lähin kesä jonka voin elää on ensi vuonna.


koska kelloa siirretään taaksepäin -> sama tunti eletään uudelleen.

Vierailija
14/19 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähin kesä on ensi kesä.

Jos kesää kohti siirtää niin se on tunti eteenpäin.


Ei menneeseen aikaan ainakaan voi palata enää joten lähin kesä jonka voin elää on ensi vuonna.


koska kelloa siirretään taaksepäin -> sama tunti eletään uudelleen.


Pointti oli vaan se, että lähin kesä on on huono muistisääntö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähin kesä on ensi kesä.

Jos kesää kohti siirtää niin se on tunti eteenpäin.

Ei menneeseen aikaan ainakaan voi palata enää joten lähin kesä jonka voin elää on ensi vuonna.

koska kelloa siirretään taaksepäin -> sama tunti eletään uudelleen.

Pointti oli vaan se, että lähin kesä on on huono muistisääntö.


Ennen en koskaan muistanut mihin suuntaan piti siirtää ennen kuin kuulin tuon kesää kohti siirtämisen.

Vierailija
16/19 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kesää kohti siirtää niin se on tunti eteenpäin.


Ei menneeseen aikaan ainakaan voi palata enää joten lähin kesä jonka voin elää on ensi vuonna.

Vierailija
17/19 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähin kesä on ensi kesä.

Jos kesää kohti siirtää niin se on tunti eteenpäin.

Ei menneeseen aikaan ainakaan voi palata enää joten lähin kesä jonka voin elää on ensi vuonna.

koska kelloa siirretään taaksepäin -> sama tunti eletään uudelleen.

Pointti oli vaan se, että lähin kesä on on huono muistisääntö.


Ennen en koskaan muistanut mihin suuntaan piti siirtää ennen kuin kuulin tuon kesää kohti siirtämisen.


En tiedä koskaan mihin suuntaan siirrän jos käsketään kesää kohti siirtämään. Ihan älytön neuvo. Ei mitään logiikkaa edes.

Vierailija
18/19 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä päätän.

No lähin kesä on ensi kesä.

Jos kesää kohti siirtää niin se on tunti eteenpäin.

Ei menneeseen aikaan ainakaan voi palata enää joten lähin kesä jonka voin elää on ensi vuonna.

koska kelloa siirretään taaksepäin -> sama tunti eletään uudelleen.

Pointti oli vaan se, että lähin kesä on on huono muistisääntö.


Ennen en koskaan muistanut mihin suuntaan piti siirtää ennen kuin kuulin tuon kesää kohti siirtämisen.


En tiedä koskaan mihin suuntaan siirrän jos käsketään kesää kohti siirtämään. Ihan älytön neuvo. Ei mitään logiikkaa edes.


suurin osa ymmärtää, mihin päin käännetään, jos käännetään lähimpään kesään päin.

sä saat kyllä keksiä ihan oman muistisäännön.

Vierailija
19/19 |
24.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset


En tiedä koskaan mihin suuntaan siirrän jos käsketään kesää kohti siirtämään. Ihan älytön neuvo. Ei mitään logiikkaa edes.