Mikä järki tässä kesä-/talviaikahömpötyksessä on?
Inhoan siis muutenkin aikaisia herätyksiä ja lapsen kasin aamuja, itse menen hyvin harvoin töihin ennen kymmentä. Joka tapauksessa, alkaa olla jo niin liukasta aamuisin ettei kolmosluokkalaista viitsi laittaa fillarilla kouluun joten matkaan täytyy varata aikaa tunti, eli seitsemältä lähtö kotoa. Ensi viikoloppuna vielä käännetään kellojakin, eli "vanhaa aikaa" lähtö kuudelta. Onko tässä yhtään mitään järkeä?!?!
Kommentit (19)
Inhoan siis muutenkin aikaisia herätyksiä ja lapsen kasin aamuja, itse menen hyvin harvoin töihin ennen kymmentä. Joka tapauksessa, alkaa olla jo niin liukasta aamuisin ettei kolmosluokkalaista viitsi laittaa fillarilla kouluun joten matkaan täytyy varata aikaa tunti, eli seitsemältä lähtö kotoa. Ensi viikoloppuna vielä käännetään kellojakin, eli "vanhaa aikaa" lähtö kuudelta. Onko tässä yhtään mitään järkeä?!?!
eli seitsemältä kello onkin vasta kuusi, eli saat nousta tuntia myöhemmin
Voitaisiin palata pysyvästi talviaikaan eli normaaliaikaan.
En tiedä kuka tästä kellojen siirtelystä hyötyy. Minä en ainakaan.
eli keväällä tunti eteenpäin, syksyllä taaksepäin.
eli keväällä eteenpäin ja syksyllä taaksepäin
Eli kun lähdette talviaikaan seitsemältä, niin tätä aikaa kello olisi jo kahdeksan eli tunti enemmänhän siinä aikaa on nukkua.
No kiva :) Mutta silti mikä järki tässä oikeasti on? Nykyaikana? ap
Jos kesää kohti siirtää niin se on tunti eteenpäin.
meilki on herätys ennen kuutta,ja pöljintä on,että taksi tulee hakee tuntii aikasemmin ku koulu alkaa,vaikka matkaa on vaa seittemän kilsaa.
Jos kesää kohti siirtää niin se on tunti eteenpäin.
Ei menneeseen aikaan ainakaan voi palata enää joten lähin kesä jonka voin elää on ensi vuonna.
Jos kesää kohti siirtää niin se on tunti eteenpäin.
Ei menneeseen aikaan ainakaan voi palata enää joten lähin kesä jonka voin elää on ensi vuonna.
No lähin kesä on ensi kesä.
Jos kesää kohti siirtää niin se on tunti eteenpäin.
Ei menneeseen aikaan ainakaan voi palata enää joten lähin kesä jonka voin elää on ensi vuonna.
koska kelloa siirretään taaksepäin -> sama tunti eletään uudelleen.
No lähin kesä on ensi kesä.
Jos kesää kohti siirtää niin se on tunti eteenpäin.
Ei menneeseen aikaan ainakaan voi palata enää joten lähin kesä jonka voin elää on ensi vuonna.
koska kelloa siirretään taaksepäin -> sama tunti eletään uudelleen.
Pointti oli vaan se, että lähin kesä on on huono muistisääntö.
No lähin kesä on ensi kesä.
Jos kesää kohti siirtää niin se on tunti eteenpäin.
Ei menneeseen aikaan ainakaan voi palata enää joten lähin kesä jonka voin elää on ensi vuonna.
koska kelloa siirretään taaksepäin -> sama tunti eletään uudelleen.
Pointti oli vaan se, että lähin kesä on on huono muistisääntö.
Ennen en koskaan muistanut mihin suuntaan piti siirtää ennen kuin kuulin tuon kesää kohti siirtämisen.
Jos kesää kohti siirtää niin se on tunti eteenpäin.
Ei menneeseen aikaan ainakaan voi palata enää joten lähin kesä jonka voin elää on ensi vuonna.
No lähin kesä on ensi kesä.
Jos kesää kohti siirtää niin se on tunti eteenpäin.
Ei menneeseen aikaan ainakaan voi palata enää joten lähin kesä jonka voin elää on ensi vuonna.
koska kelloa siirretään taaksepäin -> sama tunti eletään uudelleen.
Pointti oli vaan se, että lähin kesä on on huono muistisääntö.
Ennen en koskaan muistanut mihin suuntaan piti siirtää ennen kuin kuulin tuon kesää kohti siirtämisen.
En tiedä koskaan mihin suuntaan siirrän jos käsketään kesää kohti siirtämään. Ihan älytön neuvo. Ei mitään logiikkaa edes.
No minä päätän.
No lähin kesä on ensi kesä.
Jos kesää kohti siirtää niin se on tunti eteenpäin.
Ei menneeseen aikaan ainakaan voi palata enää joten lähin kesä jonka voin elää on ensi vuonna.
koska kelloa siirretään taaksepäin -> sama tunti eletään uudelleen.
Pointti oli vaan se, että lähin kesä on on huono muistisääntö.
Ennen en koskaan muistanut mihin suuntaan piti siirtää ennen kuin kuulin tuon kesää kohti siirtämisen.
En tiedä koskaan mihin suuntaan siirrän jos käsketään kesää kohti siirtämään. Ihan älytön neuvo. Ei mitään logiikkaa edes.
suurin osa ymmärtää, mihin päin käännetään, jos käännetään lähimpään kesään päin.
sä saat kyllä keksiä ihan oman muistisäännön.
En tiedä koskaan mihin suuntaan siirrän jos käsketään kesää kohti siirtämään. Ihan älytön neuvo. Ei mitään logiikkaa edes.
Musta koko systeemin voisi lopettaa. Ihan turhaa hommaa.