Kumpi huone lapselle ja kumpi äidille?
Asutaan ihan tavallisessa kerrostalokolmiossa, jossa on melko isot huoneet. Makuuhuoneet sijaitsevat eteisen molemmilla puolilla. Asunnon kaikki säilytystila on makuuhuoneissa.
Pienempi makuuhuone on talon etupihan puolella. Ikkunan edessä on lasten leikkipaikka, jossa ei hirveästi leikkijöitä ole, mutta päivittäin kuitenkin joku naapuri. Huone on n. 3,5 metriä leveä ja noin 4 metriä pitkä. Huoneessa on 2 kapeaa vaatekaappia. Tässä huoneessa vain 1 seinä on kova kiviseinä, 3 seinälle saa helposti taulukoukkuja yms.
Toinen makuuhuone sijaitsee takapihan puolella. Tie ja vastapäätä oleva palvelutalo on melkeinpä häiritsevän lähellä. Tämän huoneen yhteydessä on vaatehuone, muuta säilytystilaa huoneessa ei ole. Huone on n. 3,5 metriä leveä ja n. 5 metriä pitkä + vaatehuone ja "eteinen/sisäänkäynti" 1,5 metriä pitkä. Huoneen seinistä 3 on kiviseiniä, joihin voi vain teipata jotain. Huoneen ikkuna on erikoisesti aseteltu, hölmö, ei kodikas.
Kommentit (2)
Tärkeintä olisi että lapsi nukkuu mahdollisimman rauhassa.
Ja kommunikoi vaikka keskenään.
Kumpikin huone toimii kummallekin, eli makuasiat ratkaisevat.