Lue keskustelun säännöt.
Onko liikaa ja turhan monta
23.10.2010 |
jos 1-vuotiaalla on talveksi kaksi samaa kokoa olevaa toppahaalaria ja yksi kokoa isompi haalari myöhemmäksi talveksi/kevättalveksi?
Kommentit (2)
vähälle käytölle tai jopa käyttämättä, että kun lapsi kasvaa hankin aina kaudeksi vain yhden tai max. kaksi ulkoilupukua. Montako pukua teidän muiden mielestä on järkevä määrä? Ikäkin varmaan vaikuttaa tietysti, ja se, kuinka paljon ulkoillaan ja liikutaan ulkona.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tai sanotaanko että vähemmälläkin ehkä pärjäis. mut meiäin lapsilla on ollut useammatkin!! ja nyt tällä hetkellä 2v ja 3v molemmilla kolmet puvut ja yhet takki&housu yhdistelmät. Ticketillä ja mini a turella taas niin ihania ettei osannu valita :)