Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Näen jostain syystä punaista aina, kun täällä määitään -
Kommentit (3)
kaasutusääni on syvää purppuraa. Talitintin laulu on limeen vivahtava narsissinkeltainen ja Loirin laulu mutaan vivahtava ruskee.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kotkotetaan, nau´utaan, ulistaan, hirnutaan, ammutaan, kieutaan, röhkitään,
mikä kotieläin jäi pois?
Alue: Aihe vapaa
nähdä äänet väreinä. Minkä väristä voisi olla moottoripyörän kaasutusääni tai talitintin laulu? Entä V-M Loirin laulu?