Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten päästy yli surusta: suhde omiin vanhempiin ei toimi eikä isovanhempisuhde
10.11.2010 |
Miten päästä yli surusta, ettei lapsellani ole ihania ja välittäviä isovanhempia?
Oma suhteeni vanhempiini on ollut aina vaikea ja nyt tajuan, ettei suhdetta pysty lämmittelemään keinotekoisesti enää tässä vaiheessa edes lapsen vuoksi, vaikka niin naivisti kuvittelinkin.
Mikä teitä muita on auttanut vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mutta itse olemme samassa tilanteessa ja asian kanssa on vaan opittava elämään. Itseä ärsyttää toisten voivottelut yms. mutta faktat on ne mitkä on ja niiden kanssa mennään.
Tottakai sitä on aika ajoin todella kateellinen, kun toisilla lastenhoitaja aina saatavilla (siskollani esim. molemmat isovanhemmat hoitaa lapsia), mutta olen itse rakentanut omaa tukiverkostoa ympärilleni. Onneksi lapsillamme on ihanat kummit ja mikä tärkeintä, rakastavat vanhemmat.
Tsemppiä teille!