Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kertokaa mammat
10.11.2010 |
söin pillereitä muutaman viikon, lopetin kuitenkin kun ei tuntunut hyvältä.. heti päivänä jolloin lopetin harrastin seksiä ilman ehkäisyä enkä sen jälkeen ole pillereitä popsinut. siitä on 3 päivää eilen oli huono olo ja tissit sattui ja vatsaa vihloi voiskos mitenkää olla mahollista että olisin raskaana ja noi 'oireet' johtus siitä. raskaus ei olis lainka huono juttu..
tai sitten vaan kuvittelin ja menkat on vaa sekasin tosta muutamasta viikosta nii ja millon voin tehdä testin että siitä sitte totuus näkyis ?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa