Lue keskustelun säännöt.
Tuleeko kaikista kolmesta lapsestamme narsisteja, jos olemme itse molemmat narsisteja?
09.09.2010 |
Kaksi lasta on jo, vanhemmalla on todettu narsistinen persoonallisuushäiriö.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapset kasvavat kieroon. Miltä tuntuu olla narsisti? Onko elämä aina oikeasti kivaa ja ihanaa kun toiset ovat arvottomia välineitä?
Lapset kasvavat kieroon. Miltä tuntuu olla narsisti? Onko elämä aina oikeasti kivaa ja ihanaa kun toiset ovat arvottomia välineitä?
Fiksuja ja varakkaita. Rahalla saa ja taksilla pääsee. Elämä on ihanaa. Narsistit pärjäävät elämässä parhaiten.
ap
Ja ihan tasapainoisia ja onnellisia ollaan. Ollaan molemmat saatu miljoonaperintö. Raha tekee onnelliseksi.
ap
eli go for it, go!