Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan itku, taas on näköjään pojan luistimet aivan

Vierailija
09.11.2010 |

liian pienet, vaikka viime talvena ostettiin uudet luistimet ensin syksyllä ja toiset piti ostaa jo kevättalvella. Mutta ei auta, ei nuo vaan mahdu millään jalkaan.



Sama ongelma on toki talvikenkien kanssa, kumisaappaitakin olisi yhtenä päivä tarvinnut, mutta eipä mahtuneet nekään, ja ennakoida voi jo myös uusien monojen tarpeen (todennäköisesti yhtä hiihtokertaa varten ensi talven osalta).



Vähän noloa kun ei ole lapselle laittaa sopivia kamoja silloin kun niitä tarvittaisiin :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä