Lue keskustelun säännöt.
Pakko olla jotenkin epänomaali ihminen!
01.11.2010 |
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2271389&pos=no-tu
suomalainen ei tuollaista asennetta ymmärrä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse olen joutunut olemaan jonkin verran tekemisissä venäläisten kanssa työni takia, ja osallistumaan illanviettoihin kanssaan.
Ja joka ikinen kerta vähintään yksi venäläinen ottaa asiakseen taivastella sitä, että juon illan aikana vain 1-2 lasia viiniä =o
Hirveän haloon nostavat 'liian vähäisestä' juomisestani.