Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kerääkä nyky-tytöt kirjepapereita ja lähettääkö kirjeitä?
22.10.2010 |
Löysin varastosta oman kirjepaperikokoelmani 80-luvulta. Hajupapereista haistaa vieläkin sen tuoksun. Onko nykynuorilla vielä kirjekavereita?
Kommentit (3)
Tuskin. Kirjepaperit vaihtuneet kännykällä lähetettyihin pikaviesteihin...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ilmoituksia kirjekamuista. Kyllä niitä varmaan jossain vieläkin ilmoitellaan. Oma tyttöni ainakin haluaisi kirjekamun. Ei tasan mesetä vielä.
Alue: Aihe vapaa
ne mesettää