Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kaappijuoppo TYÖSSÄKÄYVÄ etäisä on parempi vanhempi kuin työtön lähiäiti.
09.11.2010 |
Näin siis perheneuvolan psykologin mielestä. Laitanpa itselleni yksiön eri kaupungista hakuun ja alan etä-äidiksi, joka on mahdollisimman vähän lastensa elämää pilaamassa.
Kommentit (3)
muutan mahdollisimman kauaksi heistä, etten pääse enempää pilaamaan heidän elämäänsä. Ja myös minulla on oikeus aloittaa elämäni alusta ja sopeutua uuteen elämäntilanteeseen siten että se on itselleni mahdollisimman helppoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kostoksi pahentaa lasten elämää vai miksi moinen marttyyri päätös?